Rågelejekunstnerne har igen i år inviteret Kattegatkunstnerne til at gæsteudstille på Restaurant Søstjernen i Rågeleje. Der er fernisering den 30. januar kl. 15-17, hvor alle er velkommen, og der er mulighed for at møde kunstnerne over et lille glas. Restauranten tilbyder 35 % rabat på aftenkortet på dagen.

Udstillingen kan ses i restaurantens åbningstid hver dag fra 17.30 til 22.00 undtagen tirsdag og onsdag indtil torsdag den 25. februar.

Kattegatkunstnerne: Paul Lausen, Mette Urup, Lone Reich, Solveig Keller, Herdis Rye Sørensen, Pia Vestmar og Rita Handest glæder sig til at vise et udpluk af deres værker i olie, akryl, akvarel, stof, tryk, og multimedia.